Saturday, August 14, 2010

kenapa???

ok, sekarang ni aku tgh tak paham, kenapa lelaki slalu marah kite sebab benda yang tak patut marah...
tak logik lah kalau pikir balik, hati aku jadi sakit bile pikir, sebab ye sebab aku tak angkat fon cl die yg 5 kali miskol tue, aduh aku cas fon kot time 2, mst lah aku letak dalam bilik, tak kan aku nak duduk je dalam bilik mengadap fon tue tunggu si die cal.... marah ni.... aku pon banyak lagi keje len yang aku nk buat, tak kn aku nk mengadap fon tue je....


Ok fine memang aku salah, tapi aku dh mntk maaf kan, atas reason-reason yang tue lah.... ok disebabkan hati aku tak sedap buat si die mcm tue, aku cal lah balik nak mintak maaf, aku rase lebih 20 kali aku try cl tapi die tak angkat, aku tak tau die sengaja k, tak sengaja ke tak angkat fon cl aku, aku rse die nk balas dendam, itu yang sebenar ye, kali yang ke 25 aku cal die angkat tapi hati panas kan so cakap pon macam tak nak cakap lah, aku nie maintain cool cakap nagan die walaupon marah sebenar ye, iya lah aku tau aku salah tapi aku cube nak btul kan keadaan sekarang, did u know the situation rite now... OMG! btul2 mguji kesabaran lah mamat ni....


kenapa lelaki mesti marah sebab benda yang remeh nie? mengarut lah beb, aku rase nie bukan first time kot die jadi macam tue, dulu penah sekali die tak boleh tido, n aku dah lame tertido tinggalkan die, n die cal aku capai 40 lebih kot miscal, die cpai lah aku tersedar n nampak fon meninggal kan banyak sekali miskol, bile aku cl balik tanya kenapa die bole marah aku, g lah tido sape sruh cl, helo it 4 a.m ok, are you mad? of course lah tue adalah waktu tido ku, tak faham betul lah aku nie, be rasional cikit bole tak.... ok ko betul n aku salah, go with your world babe, n i dun really wan involed with it.... 

No comments:

Post a Comment