Sunday, November 13, 2011

Apa??!! aku ada darah tinggi....

Semalam sedang aku berdating dengan En Izwan tengok wayang ceita yang kami tengok is cerita IMMORTALS.... boleh ar cite ini, memang sangat tak logik n tersasar dari agama kita lah, sekadar hiburan boleh lah tengok tp utk percaya mmg tak lah.... tapi dlm kepala hotak aku "What the Hack" cte nie.... kuar wyg muka blur sbb xpam, complicated sgt...

Sebelum wayang start kul 2.30 tue aku sangat lah rasa nak terkencing, sementara aku sedang membuang En Izwan telah memasukan duit dekat satu mesin yang boleh calculatte berat, tinggi, blood pressure and kolestrol pendek kata kandungan lemak dalam badan lah, tang die aku xberapa nak amk pt sgt, yg aku tau die katogeri  gemuk, sebab BMI die jaun tersasar yg lain-lain die normal....

En Izwan pun suruh aku try, nak tgk lah tue aku gemuk ke tak, setelah berkali-kali error buat blood pressure sambil dimarahi oleh En Izwan sbb xduk diam2 akhiryer the result is..................
BMI: fine!
aku xgemuk ok!!!

Blood Presssure: 175???
OMG! lebih dari paras die...

Bak kata En Izwan, "itulah awak asyik nak mengamuk jer, pastue suke pikir bukan-bukan!!!!"

Aku terkena!!!

No comments:

Post a Comment