Monday, September 20, 2010

APA? BERTUNANG?


Aku masih lagi terkedu bila bf aku bagi tau yang kawan die nak bertunang bulan 12 nie, perasaan jelez makin membuak bila dapat tau, mne tak ye aku kenal kawan die n gf die tue, bercinta tak cpai setahun tapi dah decide nak bertunang, aku yang dah bertahun menyulam cinta nie macamne? Aku sndiri baru nak bina kerjaya die plak baru nak atur langkah, tapi aku tau setiap langkah die aku setiasa menjadi orang pertama yang mengatur yer, hebatkan bile aku diberi jawatan perunding hidup bf aku, alhamdulilah aku suka kerja tue..hehehe…..

Bile terkenang je lah rasa sakit ati sikit, tapi bile aku berpaling pada kawan-kawan aku yang len lagi hebat bile mereka menyulam cinta selama 8tahun lamaye, betul kata orang kalau jodoh tue tak kan kemana, kalau sayang pulak masih ada dilubuk hati insyaallah die kekal sampai bila-bila, lama-lama nanti perasaan nak kawin mungkin akan hilang bila aku semakin busy dengan kerjaya, dan busy kumpul duit tuk kawen pulak….hehehe…

No comments:

Post a Comment