Monday, September 20, 2010

JELEZ YE!

Baru-baru nie bf aku ikut kawan die g perak g rumah gf kwn die buat kenduri kawin, aku bukan tak nak ekut, simpan hari tuk benda len, hehee…(SECRET)

Die dikelilingi kwn-kwn pempoan si gf kwn aku tue, semua pempoan, sp pon akan jelez btl x? tido cna, balik satu kete n yang bt aku semakin jelez bila seat sebelah driver diduduki oleh pempoan len,macam mengambil tahta gitu, tapi bf aku banyak kali cakap die bukan suka pempoan-pempoan tue not his taste kata ye, benar aku tau taste ye, tapi sebagai seorang pempoan perasaan jelez tue mesti ada betul x? walaupon aku yakin die bukan jenis macam tue..

tapi setiap kali aku jelez tak bertempat tue die selalu myakinkan aku yang die tak pernah layan pempoan-pempoan tue, bg die melayan pempoan len tak sama bes ye melayan aku nie, kata ye lah…(SUKA-SUKA)


~my bf is the purple one(i like tis picture taken from there)~

No comments:

Post a Comment