Friday, October 15, 2010

DILEMA…

Yes I am, I’m in dilemma rite now, OMG! I got invitation dari mak bf aku utk pergi kenduri cousin iwan dekat bukit melawati ahad nie, mak die tersangatlah baik bile die ajak aku tido dan pergi sama dengan mereka sekeluarga, before aku memang ok wit dat, tapi lately aku rasa segan bile mak aku melontarkan pendapat yang masuk akal tapi perit untuk diterima, “KO TUE TAK MALU KE TAYANG-TAYANG MUKA KAT KELUARGA ORANG, BUKAN ADA PE-PE IKATAN PON” Mungkin zaman sekarang nie perempoan lebih tak malu adalah fakta, perempoan zaman sekarang memang langgar je semua, I am rite, itiz?

Hanya orang tua je ada kuasa untuk larang dan marah anak dara dieorang untuk jaga sikit adab sebagai perempuan, supaya jangan tak malu sangat dengan orang  yang belum sah menjadi pe2 antara kita, tapi aku nie tak samapi ati pulak, mak die terlampau lah baek, mungkin pendapat mak die dan mak aku sangat berbeza… tapi aku tersangat lah bersyukur sebab bf hampir 100% faham akan perangai mak aku yang sangat menjaga aku (agak kongkong)….

Tapi ia ye lebih merana bile hati aku melonjak nk jumpe die sebenar ye… huhu (up sad) :’(

No comments:

Post a Comment