Friday, October 15, 2010

Good Bye Couple, Welcome Engagement.

10.10.10 hari tue ramailah yang menamatkan zaman couple bila semua decide utk bertunang termasuklah sepupu aku sendiri dan kawan baik aku sendiri, bukan tue saja malah bila aku login facebook ramai lagi rupaye kawan-kawan sekolah berbuat demikian, seronok bila tengok picture mereka dengan hantaran yang sedia ada utk diberi dan utk menerima.

Malah ada lagi sorang kawan baek aku pon memberi tahu bahwa bf die akan singgah ke rumah utk dtg merisik ujung tahun, sedikit tercabar dan jelez, bf aku pulak bile mendapat tahu sedikit stress sebab die masih menuntut aku tau perasaan die bile tak sabar ingin mengadakan satu ikatan yang rasmi.

Huh! Cabaran sekali hidup ini ye, tak pe tak lari gunung dikejar, kalau benarlah die adalah jodoh ku, iya ye tak akn kemana-mana……. Hanya perlu sabar, sabar dan terus sabar…….

No comments:

Post a Comment