Saturday, May 14, 2011

Happy Birthday to ME, Happy Birthday to ME...

Happy Birthday to me, happy birthday to me, happy birtday to Nadia, Happy birtday to me...........
RUBBISH!

Worse birthday ever, 10 May yg lalu sepatutnya jd hari paling indah dlm idup aku, start kul 12tgh mlm aku tggu msg dr kwn, org tersyg dan sesiapa yg knl akan dr aku nie, tp malang pada jam 6.00pg aku bgn dr tdo aku tgk fon tiada sebarang msg pun, allah pd masa 2 aku hanya mampu bersyukur sebab Allah masih berikan aku nyawa pd masa ketika aku sedang meningkat usia 24thn, syukur alhamdulliah....

aku bukak fb, rupa nya bersepah org hntr wish, rse happy jgk, terima kasih ar org yg wujudkan Fb nie sbb kerna Fb ar org tau birthday aku, mak aku peluk aku pg aku g keje 2.. terharu sbb mak peluk aku...adk aku plak berusaha beli kn shirt favourite aku...Cantek... aku suke...

Tp syg ble org yg paling rapat ngn aku, ari2 ngn aku, lpe akan birthday.....
im crying like a baby that nite, n paling worst bila die kuar ayt kesat di Fb seperti:-

septtnye aku terima semua nie ke on my bfday?????












 












but thank to my mom n Nana of course cheer me up with this cake n present, thank a lot.... 

2 comments:

  1. alorh jgn lorh sedih2 sian dia..aku doakan semuanya akan baik2 sahaja k dear..

    ReplyDelete
  2. thnk nadia, smua nye dh kembali pulih...syukur sgt...

    ReplyDelete