Saturday, May 14, 2011

Proud to be JAMAL family

Entry kali nie bukan utk puji diri sendiri eyh, tp lebih kepada motivate diri, aku dpt idea utk tajuk entry aku kali pada 1 Mei 2011 pada pukul 2.00 p.m, pada ketika itu aku sedang merakam adik aku danial sedang bersilat di depan pengantin dan pengantin itu adalah aku sedara aku sendiri iaitu pasangan Shaza & Zanie.
Zanie & Shaza

Apa yg cuba aku cpai kn adalah kejadian-kejadian yang berlaku ketika event nie, frst mlm nikah tue adik lelaki aku Nabil dipaksa oleh abah utk men drum kt majlis tue, frst die agak segan tp bile makcik-makcik nie bersorak bagai nak rak die jd bersemangat, aku pon amk jgklah video die men tue...(click below link)


Next, aku nk cte psl adk aku yg kedua, Nana nama die, mmg die agak lembab tangkap klu ckp ngn die nie, aku nie kdng2 skt ati jgk lah klu ckp ngn die tp yg superb ye tntang die adalah akedemik nye, bru2 nie die amk keputusan SPM die dpt 5A, sgt bangga mak aku, bila tgk result die 2, alhamdulliah, syukur+bangga sebb kejayaan nya, i show u da result, im quiet proud, now Nana will go to UITM arau utk sambung bljr kt cna dlm course analisis perlaburan, harap die berjaya dlm hidup nya.

Last but not least adik aku Danial, yg bersilat pd majlis kenduri tue...sgt proud aku melihat adik-adik aku mendominasikan segala nya, dlm mrh aku tp sebenarnya aku syg kn adk-adk aku...
clicklah link kt bwh nie, video my lil brother bersilat



No comments:

Post a Comment