Monday, January 2, 2012

die hard fan N'SYNC

sejak hari khamis or jumaat yg lalu ntah aku pun tak berapa engt hari apa, aku tngok Miss J sebok lyn lagu-lagu N'sync kat Blackberry dia, bila aku tengok die lyn video2 mcm 2 baru aku teringat yg aku dulu zaman sekolah seorang die hard fan n'sync, percaya tak dulu kamus aku yg tebal tue aku tulis nama n'sync, bukan 2 je, dulu mana ar aku ada internet nak lyn video n'sync kena tggu tv kuar kan video 2 baru ar dpt tengok...
bukan tue je semua majalah yg ada gambar n'sync semua aku beli pas tue tampal kt bilik...hehe

zaman aku sekolah menengah dalam form 1 mcm 2, group nie femes u'olls... nak lyn kne tggu chrismas confrim kuar kt tv... semua stesen sure kuar psl n'sync nie, aku pun dgn excited yer akn rakam racangan tue pakai tape, dulu kan ada recorder nk rakam kena ada tape, gile dulu kala kan? zaman dulu femes tau...

hampir semua lagu dia aku hafal, u name it what song... semua nye.... :P

dalam group n'sync tue paling aku minat is J.C, sebab move die bile dance OMG sgt smooth, everyhing was prefect, J.C is the best dancer ever, yg lain pun gempak gak, klu x aku xde die hard fan n'sync kan?

the great thing psl n'sync nie sbb dieorg sgt talented, dance, sing.... semua yer prefect

aku punye minat dieorg cpai ex bf aku dulu mcm J.C, aku xmintak pun n xcarik pun bf mcm 2, die yg dtg minat kt aku, dulu ar zaman sekolah tue pun form 1, lama sgt... cpai die mintak break pun lagu 'I DRIVE MYSELF CRAZY' jadi lagu tema aku time die mintak break 2...sedey ar sbb die cute mcm J.C... huhu...
dlm kurungan comey gak ar aku nie cpai die minat aku...hahahahha... perasaan yer net...

berbalik pada cte td, mana ar group member n'sync yg lain yer, yg bergiat aktif justin ngn J.C je...
2 pun J.C byk belakang tabir je korografer( betul ke aku eja 2)

bile aku engt semua bnde trse muda blk, walaupon aku xde ar tua mana, thn nie baru msk 25thn... not so tua kan????? semua memory keep coming back bile dgr smua lagu n'sync...

lagu yg aku crik selama nie aku jgk youtube.... thnk you youtube...

I'II NEVER STOP~ NJOY


No comments:

Post a Comment