Monday, January 9, 2012

Gadget

2012 bru msk ari ke 9, azam?? Hurm, Urm, Erm, Hmm...xde.. aku belum smpn azam, blum smpn azam ke mmg xde, ntah ar engage n nature... aku pun xtau nak tafsirkan mcmne... Apa itu Azam... Ok bbalik pd tajuk asl... ni mukadimah je... :P

Anyway spjg aku berada dlm tren org kaya2 ni... aku terasa berbulu gak r mata aku nie, wlaupun mata aku dh pakai maskara silky girl dh cukup melentik kn bulu mata aku tapi aku still rasa ada bulu kt mata aku, xnk pjg lak kan explanation psl bulu je...

Al-kisah ye ble aku tgk dpn blkng kanan kiri aku pegang ipad, Ai aku sorang je ke yang tak pegang ipad on dis planet.... Anyone! Anybody! sp tak pegang ipad angkat tangan.... Aku je k mahluk dlm bumi allah nie yg xpegang ipad on my hand... HMM, rasa kuno plk ble aku hanya pegang fon Sony Ecisson yg dh hilang keypad ye punye tulisan....

Mungkin gadget nie penting and die dh jadi bahan asa dlm khidupan... macam nasi, manusia mesti kena makan nasi, Eh! Silap bukan manusia tapi orang melayu je yang jadikan nasi itu makanan asas... Orang bukan melayu tak pasti nanti aku wikipedia... tue je ar topik aku arinie...

Luahan perasaan org yg xde ipad or any gadget ...

No comments:

Post a Comment